24/25

Jag kommer inte över det hur jag än försöker, kan min hjärna inte bara sluta fungera för ett tag? Please please please. Är väl totalt dissad måste jag säga (nu igen), han dök inte upp nu heller och stängt av mobilen för att jag inte ska kunna nå honom, ovanlig hrmf`? Varför måste man hålla på så förstår inte? Varför inte bara ringa och säga de du vill ha sagt med dehär? Jag orkar inte gå runt och bara hoppas på att få träffa dej. Min hjärna blir helt knas på sånthär.

Har lyckats underhålla mig ikväll ändå, mys kväll med Elin och Jessica, chips, godis, skruva den som beckham och sallad ifrån kaffe paus !

Hur som helst, det finns väl alltid något positivt i allt som händer? Right?

image338
jevla jevla kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback