2 Oktober

Precis städat klart rensat massor och varit duktig, nu väntar jag på en lasange som jag har i ugnen :).

Hunnit med att blivit utmanad av Nathalie under tiden också..
Vad jag gör när ingen ser?

Jadu nu måste jag nästan tänka lite, om jag kan sätta igång hjärnan efter all denna städning..
- Jag sover deffinitivt, älskar min säng gillar att sova så om jag inte har något bättre för mig så går jag gärna och tar en tuppllur.
-  Äter onyttigt, fast de gör jag ioförsej när folk ser också, dum punkt. Ångrar mej, den kan vi räkna bort.
Dehär var rätt svårt faktiskt, haha. Men ska väl försöka filura lite till.
- Tänker på massa onödiga saker, som äns inte är värt att veta
- Spelar hög musik, kan hända att man sjunger med i varannan mening ocskå-

Nä, Nu är min lasange färdig, så får klura över natten om jag kommer på något mer. För nu ska jag äta :)

Utmanar:

Elin (aeelin.blogg.se)
Angelica ( Angelicaicu.blogg.se)

Alla andra värkar redan vara utmanade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback