21 oktober

Sitter här och väntar på att åka till jobbet, bytte med klara så börjar nio idag istället :), flyt. Fast tänkte ta bussen redan vid åtta så jag vart där lite tidigare och inte behövt stressa som en galning fast blev inte så ändå orkade inte redigt stressa till bussen istället så jag får vara framme där tio i istället. Jobbar med min gammla lärare nu varannan helg, Johan, så himmla roligt :), kör lite med honom. haha. ! Jag är ett steg närmare skolan, jag saknar faktiskt skolan lite, buuh !

Igår blev det lite vin drickande hos Heléne, hon och jag, super trevligt tjötade om allt mellan himmel och jord ! Borde deffenitivt göras oftare ! Men dagens lathet brukar lätt ta över.

Nu är de väl dax att göra iordnig sej, bussen går om en kvart.

Tjao sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback