28 oktober

Min lediga lördag blev jobb lördag, fast en ganska glidig jobb lörda, endast fyra timmar kassa. Så de fick gå. Men idag har jag varit ledig, varit med Mamma, fredde, rickard, marielle och theo mestadels av dagen, åkt runt och kollat massor, fram och tillbaka. De inhandlade iallafall ett köks bord och lite så. Pappa har kom hem idag också :), för någon timma sen. Min resväska va verkligen dö tjusig, en rosa samsonite, önskar bara att jag kunde få fylla den med massor av prylar och åka iväg nu också så den kommer till användning men de lär ju tyvärr dröjja ett tag.

Fredagkvällen blev det utgång till Centrum, sjukt mycket folk och på tok för mycket kö till gardroben, de var ju väldans tur att man inte hade någon buss att passa när man skulle hem iallafall, det var typ kaos ! usch !

Nepp nu är det kort pyssel dax som gäller, se hur lång fotohörnen räcker denna gången, är fortfarande inne på bulgarien bilderna så det är ju ett antal kvar. goch ! Jobb imorgon kvart i elva till åtta !

Kommentarer
Postat av: nathalie

utmaning!!

Postat av: nathalie

utmaning!!

2007-10-29 @ 11:54:26
URL: http://hakunamatata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback