4 oktboer - Forts..

Precis kollat på love actually ensam på min födelsedag, fast somnade  strax efter början, så de känndes inte så ensamt. För jag drömmde om att jag hade en lös tand..Vickade och vickade och vickade..
Blev inte helt ensam idag iallafall och det måste jag tacka Sara för, som typ är världens bästa. Blev en liten "frukost på sängen" på ett cafe på torpa kanelbulle också självklart ! Måste väl göra iordning mej lite nu, ska fika med mamma om en timme. Bulle och mack dax igen? Jag längtar till maten ikväll....

Måste gratta Kaisa också som klarat sin uppkörning ! Jädrans va bra !
Kankse dags att ta tag i den skiten snart, så man kan åka runt och glida lite.?

Kommentarer
Postat av: kiiiiisss

De tycker jag du ska hun =) Måste va å driva med mig på vägarna ;P Grattis igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback