Något datum oktober 15 kanske?

Sitter här och är allmänt tröött, lyssnar på depp musik och funderar på om jag ska orka gå bort till vip,eller låna Jessicas bike kanske? FÖR min super tjusiga loveliga cykel är det någon idiot som har snott! Så pissit! Nördigt att ta något som är mitt. Iallafall Hyra en rulle som jag kan somna till så jag somnar någon gång, försökt att sova länge nu, men de går verkligen inte, inte såhär tidigt även att my eyes are dead !Det suger verkligen på krafterna att gå opp tidigt varje dag, I fredas började jag halv tio, lördag/söndag nio, idag åtta med Vpf, och imorgon klockan sju. Fast på onsdag är jag ledig vilket som ska bli så himmla sköönt, men då fick man reda på att de va någon utbildning med antisimex klockan åttanållnåll på onsdag :) ! well well. Får la se!

Jag och Jessica kollade iallafall på Tims depp film igår, Iám Sam, den va faktiskt ganska sorgsen :(. Tänk va hemskt de borde vara att förlora någon, men såklart så hade den ett bra slut :) !!

Det jag vill nu mästaste av allt är att ta ett varmt bad med massor av skum, fast de saknas ju något där, ett badkar ja, just de ja !

Vip väntar ! Böter har jag också =/, men får väl hyra på jesses konto :) !

image294
Imon åker du my sweetest ! Kommer sakna er attans mycke alltså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback