14 september

Hemma kväll ikväll. Lagat mat med Pappa. Blev Kött, potatiskroketter och grönpeppar sås + en god sallad till de. Himmlans smarrit måste ja säga. Om en stund kommer väl chrille också, har tre paket till honom :), suprise. hihi, sötnöt. Jobb i morgon, hoppas jag kan sluta vid fyra, skulle vara super bra. För sen vid sju tiden är det kick off med Ikea som gäller i kund restaurangen, är himmla taggad måste ja säga.. Tema Svart/Vitt. Har fortfarande inte funderat ut vad jag ska ha på mig, lite sent nu kankse. Men jag tror inte jag äger något svart vitt faktiskt, förutom vanligt randigt linne men hur kul är det?. Så jag får väl bryta mönstret och enbart ha svart på mig... Återstår och se imon. Blir lite stressit efter jobbet bara slutar egentligen kvart över fem. Måste försöka fixa skjuss hem också, buss tar ju evigheter när man har bråttom..

Är ganska sur för tillfället. Min nya väska som jag köpte i onsdags gick sönder samma dag när jag skulle knäppa den. Inte nog med det så såg jag att mina nya replay jeans är helt knasiga. Hoppas verkligen att dom har ett par till i min storlek så jag får byta trots att jag tagit bort prislappen =/, gillar byxorna nått grymt..

Födelsedag snart, oooh ja !

image248
Kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback