28 september

Kom precis hem ifrån läkaren, det gjorde inte alls så ont som jag trodde de skulle göra. Blev nästan lite förvånad att de inte gjorde ondare faktiskt. Hade förväntat mej värsta. Men det var mer som ett stick. Så nu har jag ett vitt bandage på armen, så himmla snyggt kommer de bli att jobba i det. great. Börjar vid två men ska väl åka upp lite tidigare så jag kan käka lite innan.

Något som stör mej är att de byter tak på huset, de börjar väl vid klockan åtta på morgonen med att banka och kasta ner tak plattor. Inte att man kan få en lugn stund och sova ut till åtminstone klockan 10. Nu när jag är ledig i helgen så hoppas jag deffenitivt att de också är lediga och slutar sitt arbete för dagen.

I kväller vet i sjutton vad som händer?
Nu ska jag iallafall försöka duscha utan att blöta ner armen. hur nu detta ska gå?
Får väl trixa lite. Det är ju jag ganska bra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback