29 september - Home again

Tillbaks i Jönet, himmla härligt att komma hem tillslut. Tvätta av sej smink, borsta tänderna ja you name it. Elin den klantskallen hade kollat fel på bussarna, så när vi ställde oss vid hållplatsen där den "skulle" gå 9,48. Kollar jag på tidtabellen och inser att de går ingen buss 9,48, en gick redan vid åtta och nästa gick inte förens vid två någongång. Livet blev genast ett snäpp jobbigare. Hur i hell ska vi komma hem? Till klockan ett dessutom. Tillslut så ringde jag daddy, han var på jobbet och hade mycket att göra plus att han ska till stockholm och sedan till Finland idag. Men vad gör han, självklart får han släppa allt han gör å komma hämta sin dotter :). Han är bara bäst ibland. Går kvällen var iallafall kalas. Måste väl byta lite kläder nu och göra mej redo för workworkwork.
Imon ska jag vara ledigt, de bara är så. Jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback