12 april

Ojojoj, vilken kväll. En verkligen verkligen helt oplanerad utgång igår blev toppen, jag flummade mest runt, de va kul ! Jag tänke bara ta det lugnt som sjutton igår, typ bara va hemma och göra ingenting. Men sen ringde en taggad Jess på min rast och fick mina tankar på annat, stressade hem efter jobbet vid halv sju och gjorde iordning mig lite snabbt, sen vart förfesten igång ! Konstig nog så mådde jag inte så dåligt idag, eller jo det gjorde jag nog. Fast inte så ändå, kännde mig mest konstig. hrmf? Jaja !

Har precis lagat mat, ugnsrostad potatis med timjan o rödlök, timjansås och chili marinerat kött till ! smaskens ! Det va typ hur gott som helst ! Ser det inte smarrit ut ?
 

Min kamera har blivit helt knasens, bilderna blir jätte konstiga slash suddiga, (ni ser ju). Tror den har hängt med ut för många gånger, typ sisådär varenda gång ! My best friend !
Gårdagen:
    
(Jessica, Achmed och Jessica, Jag och min Jessica, achmed vad du göra?)
   
(Martin adolf och ville, malgot och Alex så glada man kan vara, Jaa ni ser ju vad glad man kan vara jag och adolf, alex och Älin)

Är väl inte riktigt så pepp för kvällen, men de ska väl ordna upp sig med en duscha och lite musik i högsta hugg !

Jag förstår mig inte på dig ibland? Du är rätt kneep !


Kommentarer
Postat av: malgot

nej men fy vad hemsk jag ser ut hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback