18 April

Blev inte så mycket tittande på sanningen eller konsekven igår, gullet dök upp vid halv ett :), så vi kollade på glasklart istället ! Sanning eller konka kankse inte är någon direkt favvo hos honom?!
Varit på ikea och shoppat lite grejjer till rummet, igen. blev jätte bra ! Fast är inte redigt nöjd, med ommöbleringen som va tvyngen att göras, hmm. få se om jag kan kruxa det på något sätt. Får lixom inte plats med allt ! Köpte fyra ändar till gardinstångarna också, inte lyckats få upp dom än, krångligt alltså ! Så har jag lyckats slarva bort en också, så nu har jag bara tre. Haha, det stör mig att jag inte hittar den ! Jevla Jevla !

Hokey ikväll och jag bli så mycket piggare av detta vädret ! ooh !
Ska kila och hämta mina cider nu tänkte jag, så jag har de gjort !

Hejja HV ikväll, borta match? Njaae känns inte hundra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback