19 April

SMGUUUUUUULD SMGUUUUUULD SMGUUUUUULD ! Tack HV ! Helt sjuk bra asså !
Kvällen började dock väldigt segtit, hade väl inte direkt så kul på förfesten tror jag inte men oj vilken spännande match ! Så jag drog vidare till Madde, där vart de trevlans ! Gisses vilken lägenhet, en tvåa på typ ca runtomkring 105 kvadrat. Iallafall nån timme efter hv vinst så gick jag och klara ut på stan, som alla andra hundra miljoner gjorde ! Herregud vad festlig staden blev helt plösligt ! Hela jönköping va i gung ! Jaa, ni vet ju. Alla vart ju säkert där ! Underbart vilket stöd de har ! Vart en stund på C också, Och sjöng högt och glatt till alla Hv låtar som spelades !

Rickard kom och lämnade Chips och cola till mig för nån timme sen, himmla bra att har bröder :) !
Så jag överlever väl ikväll också...

Självklart kommer det ite bilder, såhär efter helg:

  
    

image515
Tack för guldet HV !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback