28 april--

yes yes, here you have.




image535
image536
Hahahaha, denna sista bilden är så jäkla klockren alltså, as garvar verkligen åt den !  höhöhö ! Hoppas inte det gjorde nått malgot, du tog väl inte illa upp nu :) ?! Du ger ju bara världen lite (massa) mer leenden med alla dessa enormt snygga poser.
High five? så att säga.
 
Det är ju tur att vi bjuder på oss själva! så att några kan göra det iallafall, i denna värd där allt/man ska vara så perfekt som möjligt. Varför undrar jag då? Varför inte bara leva i nuet, istället för att bryr sej om, nej om jag äter denna kanelbulle då måste jag göra de och de och de. Ät för fasen !


♦Förlåt malogt, men den bjuder du väl på?♦
jag garvar än, så jällaa brao !


Kommentarer
Postat av: malgot

hahaha fyffan va sexig jag e . hahahahaha

Postat av: Anonym

ååååh så kul! hahaha:D

2008-04-29 @ 16:41:52
Postat av: Anonym

Hur fan ser du ut?

2008-05-14 @ 11:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback