9 april

Kom precis hem, Jag och Chrill åkte till company för deras "super duper allt ska bort rea", Joo men visst ! Ap dålig vart den iallafall, inte alls så mycket rea som det låter ! Några bord bara typ ! Så vi tog oss ett besök på rusta istället, köpte billiga björn axen produkter och tuggumi, vilken shopping ! Blev sibylla på det, och nu sitter ja här, han har åkt till jobbet och jag ska väl städa och duscha.

Tror det eller ej, men jag tänkte faktiskt träna idag, fast sen kom jag på att det inte hanns med att träna vid tre när bion börjar vid sex, vilken himmla oflyt ! haha ! Jag satsar ju på sommaren två tusen aldrig.

Jag vill festa med sub snart, alltid lika kul, jag gillar det !

image475

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback