20 Augusti

Back on Track, är väl synd att kalla det meeen..

Tre veckor har gått, och hur långt har jag kommit med mitt nya liv,? Ingenstans alls faktiskt! Jag måste börja inse nu att jag faktiskt också kan göra vad jag vill när jag vill med vem jag vill utan att någon bryr sig !! Jag tjänar ingenting till att gå runt och deppa längre, du har en annan ! Så jag får aldrig tillbaks dig, så varför gå runt och vara en ängel? Frågan är vill jag äns ha tillbaks dej? Det vet jag ej, fast jag som är så jäkla svag för dig skulle väl säkert inte tack nej ! Eller jo, det skulle jag, annars skulle andra göra det åt mig ! Fuck jag börjar vänja mig vid att vara ensam och jag som hatar att vara ensam,  men det har funkat hyffsat bra faktiskt, kommer väl vissa perioder då och då när det blir riktigt tungt, men då sover jag någon annanstans så jag slipper sova själv hemma iallafall ! Tankarna på annat hjälper alltid (oftast) ! Egentligen vill jag inte skriva här, vill inte att du ska läsa om hur dåligt / bra jag mår och vad jag gör hittan å dittan, meen heey jag måste ju göra alla mina tusentals läsare nöjda ;) ! Haha ! Måste bara skriva en sista grej om dig, och det ä att jag saknar dig så in I !
Men man ska inte sörja det man saknar, man ska glädjas åt det man har !!

  Jag säger bara Miss Li och Winnerbäck 08 ! Så jäklar sjukt bra !


                                                  


















 
   


(you are the cutest thing i ever seen, like a teddybear on heroin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback