23 augusti

Ska försöka fixa en bättring med dehär dåliga uppdaterandet av mig de senaste.

Jag hade verkligen sätt fram emot att jobba i helgen, de är min jobb helg. jag ville jobba ! Hur ofta är det att man verkligen vill jobba en helg? Men tjjii fick jag för jag vart ledig, böö :( ! Så efter stängning igår så blev det utgång tillslut, först förfest hos Malgot, de gick sen vidare till sliver medans jag traskade vidare till olearys, sen blev det efterfest. Och jag kom hem när det va aldelles för ljust ute. I Morses. Så idag har det inte hunnits göra mycket, sov till halv tre och ätit, det är väl inprincip det. Och snart är det dags för duschen och fräscha opp sig igen. ! Kan inte bestämma mig för vad kvällen har att bjussa på än, österängen, torpa eller gräshagen? Nåja de tåls att tänka på lite till, klockan är ju bara barnet !

Jag längtar till nästa helg, den är aldelles för fullproppad med en massa godbitar !
Avskeeds fest, tjugo års fest (dock på samma dag, himmla osis ) och årets första NYÅRS fest. Ser starkt fram emot det alltså ! Och vet ni vad, är ledig den helgen också, hejjdundrans vad bra ! wohoo !

Usch hur kunde jag dejta det där?
Att jag trodde det skulle fungera, det börjde bra men sen efter någon dag försvann hans charm och han blekna.
Det var inte det första i år och deffenitivt inte den sista.
Jag förtjänar faktiskt något bättre !

//

Take your life with cocaine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback