24 Augusti

Jätte bra kväll igår alltså ! Började efter lite om och men, velande hit & dit här på Gräshagen sen vidare en svänga till Torpa och sen en otroligt BRA utgång , hur fint du vill. Dock ingen efterfest kännde att jag inte redigt orkade det fast tillgångarna fanns ju! Jaa hela helgen har varit så himmla lyckad, och nästa lär ju inte bli sämre. med nyårsfest och allt annat smarrit....

Blev jobb idag ändå, ett glass pass 12 - 16, massa trevliga kunder idag, Elin och Alex, Carro och hennes Pv plus maggen var där också :) ! trevlans Trevlans ! Direkt efter work så blev det Hockey, Hejja HV. ack så förlorade dom, inte braoo. Men va fasiken de va ju bara träningsmatch.. Efter det skulle vi lyxa till det, med fin käk, på restaurang, idag va ja super nöjd med maten (de va ja inte sist) men konstigt nog så blir man alltid besviken när man går därifrån pga något, lika dant i dag. Fasiken också, tredje gången gillt kanske? Meen heey, vill man inte att sina kunder ska gå nöjda därifrån? Klart man vill, så jobba lite på servicen hörru !

Hepp om jag skulle ta tag i och leta efter mitt bankomat kort. Hittar inte de, jevla jevla, De va ju med igår. Har ioförsej inte letat så värst noga, men kanske ska ta tag i det nu? Så jag slipper oroa mig över min SKY höga lön som tippar in imorgon :) hoho. ! Fast hade varit skönt om de vart iväg, så jag verkligen måste beställa ett nytt, kan ju inte gå runt med mitt urk kort länge !

Opp med Tuppen imon.
Jag börjar sakna pappa en smula, han har varit borta lääänge nu, eller fem veckor iallafall, !



Hejdå ifrån mig och honom !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah du måste skicka bilderna till mej :) Grrr den måste vara otroligt fiin ! HAHAH !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback