27 augusti !

En månadsen idag, hujedamej va tiden går. Fast om man överväger bra och dåligt med denna månaden så har det varit en hyffsad bra månad ändå :) ! Och de måste jag tacka alla mina underbara vännor föör ! Thanks Thanks !
Och här sitter jag nu och är meeega hungrig å sugen på food, men inget finns hemma, så de bästa är väl att gå och lägga sig så man slipper suget ! Dusch sen läggdags.

Bion igår vart jätte bra, en härligt glad och mysig film.
Och väldigt trevligt sälle !

Har fortfarane inte bestämmt mig om lördagen, både lockar otroligt på olika sätt. ! Humf? Känner mig taskig hur jag än gör. Varför ska de vara så, att allt händer samtdigt? när de väl händer nått...

Kissa ner dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback