10 december

Snö ute, vilket innebär kallt för min vovve, vääldigt kallt !! Men de är fint med snö, så blir lite ljusare ute också vilket är skönt, skulle dock behöva mig en värm goosig vinterjacka !

Idag har jag och Lisa trippat på stan en sväng och letat lite julklappar, jag fick med mig en hem iallafall. Till Theo, fast måste ändå hitta en pryl till, till honom, Känns som jag har alla kvar att köpa till typ, å två dagar ledigt nästa vecka så snart måste det köpasköpasköpas.. Blev också en god lunch på La dolca vita, pannbiff med stekt potatis och rödvinssås, Mackan joinade oss också. Sen virrade vi runt lite för att hitta till järnia, men vi hittade faktikst inte hur man kom dit, den mittemot djursjukhuset typ, skumt !!

Aauh måste boka tid till djursjukhuset nästa vecka, usch de kommer bli hemskt, måste ha någon med mig känner jag så jag inte svimmar :) ! Dags för jobb imorgon igen, slapp dag också. Timba får hänga med mamma "mormor", så han slipper vara själv de få timmarna jag jobbar, min lilla plutt !

Imon kommer daddy hem också :D ! Tror jag iallafall sent på kvällen ,de ska bli kul, inte träffat han på mega mega länge, han har inte sätt vovvsingen än heller, förutom på bild :), iih undra vad han kommer tycka, det är svårt att stå emot honom så de blir nog inga problem !!

Hepp snart dags för kvällsöppet med ekdal, sen läggdags.


Ni borde väl snart tröttna på alla mina kollage bilder..
men visst är de tjusiga så ja kan inte låta bli att bjusa med mig.

                                                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback