17 november

Tror ni det blev några klappar som inhandlades igår? Neej, inte en ända klapp fann jag mig. Framkallade bara mina kort, fanns inte äns några fotoalbum, hur i hundan kan de vara slut? De är väl inga som köper fotoalbum och ger bort i julklapp? Knäppt. Slapp iallafall gå själv, mamma och big brother joinade mig, inte hittade vi några klappar för det.. Så på fredag är sisa chansen, eller möjligtvis helgen, för då är jag också ledig faktiskt, fast då kommer de nog vara fullt upp ändå.. Blir nog inget göteborg som de va tänkt.. På lörda blir det kalas för pappa och mig, jaa mig ! Även att de vart mer än två månadersen jag fyllde år, har ju inte firat med famo och folket eftersom daddy inte varit hemma, det skada ju aldrig med lite paket såhär innan jul ! Tog nog vuxen poäng när jag sa till famo & fafa att de kunde köpa grytor eller nått i den stilen, wohoo va kul? Nej men behövligt så småningom.. Poäng till mig !! Och på söndag ska vi till morfar för en liten mini jul.

Föressten
www.nelly.com  har fri frakt hela dagen idag, givetvis kunde ja inte låta bli så klickade hem mig lite småtjafs, två toppar, tre armband och underkläder. Tänkte ett par skor också, men ångrade mig i sista sekund, varför gjorde jag de? hmm jadu, man behöver väl inte sommar skor nu helt enkelt..

work imorgon igen, fast börjar iallafall vid tolv skönt så man slipper gå upp med tuppen !

Hej såålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback