18 december

okeeej, jag ger upp!! För såhär till jul ska man minsann inte behöva gå och vara deppig över något som tynger än ! Det är inte rättvist, jag vill ha en fröjdefull jul. Nu ska jag och  timba strax gå och bädda ner oss, tur jag har honom, plutten !! Det är ett köp som jag inte ångrar ett endaste dugg !!

Imon minsann blir det stan igen, hemskt vad jag har trallat runt där de senaste och nynnat julsånger för mig själv för att lukta mig till dom där perfekta julklapparna, inte lyckats så bra dock, men imon så, då jäklar ska de fixas någon liten klapp iallfall. Funderar på att åka upp till work och käka julbord också? det låter väl lite lockande..

Fredag imon också, jössös vad denna veckan har gått snabbt, trots allt..
Vad händer och sker i helgen?


skerabagera, ingenting tingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback