21 december

Dan före dan före dan före dopparedan, det stämmer va? Nåväl ynkla några få dagar kvar till julafton och just nu är jag inte taggad för någonting, kan skippa julafton å hela slanten ! Jag vill bara gräva ner mig själv i soffan för resten av livet... Allt är bara anal och jönköping är en pissstad och killar är skit, vissa vänner är vänner och andra är "vänner"..

Igår kväll blev det iallafall födelsedagskalas/inflyttnings fest hos Heléne, trevligt trevligt med tabergsdalen tjejorna, dock att kvällen slutade som den gjorde. Jag vet inte jag är väl för snäll anragligen, om jag känner mig själv rätt så hade jag gjort allt för att försöka få in en ynkla person till, jag tycker åtminstone att man kunde ge det ett försök. men whatever..

Jag blir så trött, hur kan en människa sjunka såå lågt? Jag va så himmla himmla nära toppen förragången och nu föll jag helt plösligt pladask ner till noll igen, helvetes jävlar !! Det får inte gå till såhär. varför varför varför...
Väx upp och prata om det isället? Är jag inte äns värd ett ärligt svar?
Jag kanske är ganska värdelös ändå...



all i want for christmas is you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback