23 december

ynkla en halvtimme kvar till julafton, fast ja tycker inte julafton räknas föräns imorgon när man vaknar, de tycker nog dom flesta. Så man kan säga att de är one day left. Idag vart de tok dött på jobbet, iallafall efter halv tre när ja började, konstigt? Eftersom de va proppat på a6, hann med att gå där en svänga innan jobbet och ja inhandlade faktiskt den sista klappen, trodde jag, Men när jag väl va på jobbet så kom ja på att jag missat en grej, jäklans. Så de vart bara till att stressa stressa iväg en snabbis in på a6 igen efter vi stängde. Då blev det äntligen klappat och klart allting.. Känns skönt!

Har ni förstått att det är julafton imon? Allaredan lixom, det har inte jag ! Men både jag och Timba är redo, jag står för klapparna och timba är julfin och klar !!

Julegröt frukost imorgon vid nio :).

Det finns bara en liten sak jag saknar med denna julen, och de tror jag att ni redan vet om, men va ska man göra?

"man ska inte sörja det man saknar utan glädjas åt det man har"
det mottot tänker jag lyssna lite på nu framöver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback