24 december

Merry Christmas !! 
Nu är min julafton slut för idag, det är en dag imorgon också, även då "julafton" för mig, hos Farmor och Farfar vilken innebär ännu mer paket, wohoo :) ! Jag är Jätte nöjd med mina julklappar, Timba likaså, han har stojjat hela dan bara lekt lekt lekt och lekt. Så nu sover han som en stock här jämte mig, han lär sova som en stock tills jag väcker honom i morgon bitti. Då han får bli redo för att stojja runt och leka massor igen.

Juldagen imon också, betyder det utgång? I don´t know jet.. kommer känna mig stressad hela dan ändå, om man ska göra nått så vill man ju hem hyffsat tidigt ifrån norrahammar, och maten är vid två, så efter det ska ja bänka mig i soffan och vänta på tomten ännu än gång, tjata lite också, kommer inte tomten snaart..? lalaa.

Jaja hoppas ni har haft en bra julafton allihoppa, men en massa fina klappisar !!
Vi hörs imorgon säkert !

Merry xmas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback