1 december

Blev en snabbis på staden innan, inhandlade mig faktiskt de två första julklapparna ! woho ! Tog lite tid att slå in dom, när man har en buse som ska leka med pappret och snörena, sötis är han !!

Nu funkar internet helt plösligt primaballerina, de har sina upp och nedgångar för de har varit mega slött i lite mer en 1 vecka nu. Konstigt dedär med tekniken. Så får passa på att surfa nu, nördigt i know !
Imon blir de lunch med Annie, restaurang lingon förmodligen, det är mumms !!


(Här slår vi in lite paket, åååh jag måste ha en digitalkamera snaaart)

Eftersom jag måste ha en som är tålig så har jag hittat denna,
Fast den är sämre än min andra jag hade men fasiken den tål ju iallfall vatten och stötsäker. Den tål dock inte samma djup vatten som min förra och inte samma höjd på stötsäker heten, men 3 m djup och 1.5 m de är ju alltid något...
Men denhär duger väl säkert..



Dags för lite icecream tror jag :) !

Kommentarer
Postat av: jessica

olympus kameror ar dom basta,sa tycker du ska sla till pa den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback