29 december

Ikväll har jag och timba bara segat, framför filmer, halv sovit lite då och då, de tar på krafterna när de är mycket på jobbet. Men slapp ju iallafall line stängning idag, skönt, mycket skönare att sluta fem istället för åtta :). Så nu har jag en liten mini semester again, känns skönt, vila opp sig igen, bra början på de nya året ! Ynkla två små dagar kvar så imon är de massa som ska hinnas med, lite ärenden på stan med daddy, en sväng till systemet och inhandla en massa gottit, hitta den där perfekta nyårs blåsan, som jag förmodligen inte kommer göra, sådär en dag innan, jag är alltid ute i good tid, not. Nästa år minsan då ska ja finna mej en fin klänning låångt innan nyåret ska firas in. Nu borde jag fråga mig själv vad ja ska göra på nyår, hmm inte bestämmt mig ännu har fyra fem alternativ, men de löser sig, den som lever få se helt enkelt.

Måste införskaffa mig en kamera med, men kanske ska vänta tills efter nyåret, jag brukar ju vara ganska bra på att fumla bort saker och ting.

om jag säger såhär, du ska inte lyckas med att dra ner mig i skiten igen, en gång till. Redan varit på botten en gång för mycket så adjöss forever ! känns bra faktiskt ! skåååååål igen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback