9 december

Nu sitter vi här och myser till julradio, givetvis är timba i knät också, måste gosa med han till tusen nu, eftersom jag ska åka och jobba sen och han ska va själv hemma då. Jobbar bara kvart i tre till halv åtta, så de ska väl min lilla gosse klara av !! Så jag har något att längta till när ja sitter där i kassan, kommer sakna ihjäl mig efter honom ju ! Wohooo va kul de ska bli att jobba idag!! Fast imon är jag ledig igen, så de blir en liten mjukstart..

Imon blir det la stada med Lisa på förmiddagen, leta lite julklappar till våra hanar, fixa och trixa med en grej också ! Vet i sjutton inte vad ja ska köpa till honom? inte så kul med en tröjja varje år kanske, men vad kan man annars köpa`? Får väl komma på något fyndigt..

MASSA GRATTIS TILL ELIN DEN UNDERBARA SOM KLARADE SITT KÖRKORT IDAG !!
HAPPY HAPPY !
Det är hon värd så jädrans mycket !!!!
HURRAAAAAAAAAAAAAY !!


♥my love, my everything ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback