28 december

Så nu är hela julen över, nu är det bara nyår kvar som ska överstökas, sen har 2008 gjort sitt, tack och hej då  med de året och köttet och in med ett nytt år och nytt fräscht kött att sätta tänderna i, 2009 ska bli ett så himmla bra år, jag ska inte vara lessen eller bekymmrad för något, jag ska inte rätta mig efter någon utan ja ska göra precis de ja vill !! Ska benemej bojkotta de där med kärlek, iallafall känslorna i de hela, tänk va smidigt :) !

Juldan slutade i hemma fest, först förfest hos min Maria, med madde, Alex och min lisafisa slirade sen vidare till Natta på fest sedan va de dags att bege oss hem till maria på efterfest igen :), mycket trevlig dag/kväll. Lite segt på jobbet dock eftersom jag började jobba tidigt, och kom inte hem förens på småtimmarna på morgornen. men för tusan de är de ju klart värt ! Fredagen blev med andra ord super luugn, hemma själv och bara va, halv sov i soffan hela kvällen sen va de dags att upp med tuppen och jobba igen, att man orkar med sig själv? Klart man gör ! Och igår va de också en tipp topp kväll igen. Ute och käkade på åttaglas med mina vännor, Alex, malgot och natta, oxfilee mumms och två flaskor vin på det, satt inte helt fel alls fakiskt, sen vaart de homeparty again, trevlig såndäringa. fast slirade faktiskt hem i hyffsad tid denna gången vid tvåtiden någongång, det behövdes kan ja säga.

Jaha om man ska gå och lägga sig, så man är pigg i bäret imon för work nio till fem, sen är jag ledig helaste tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag, wohooo !


Det ända ja vill nu är att hans grejor ska bort härifrån, så jag kan dra ett stort stort sträck över honom och dehär åren tillsammans. om någon vägrar att hämta sina grejer, hur jag göra då? Jag kommer ju inte åka och lämna dom precis, ska man kasta det? det får jag väl göra antagligen, eftersom en viss person inte har mod till att hämta dom.
I don´t need yooooou ! wohooo skååååååååååål !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback