8 december

Sitter här med Timba i knät nu, han vill minsan alltid vara där man är :), Klart han vill ! Dock vill han oftast ligga med huvvet på datorn på musplattan så de blir lite trixit allt. Han har också kommit på vad han önskar sig i julklapp, så ja skrev de till mamma nyss, så vi får se vad tomten bjussar på i sin lilla säck. !

Njuter av min sista semester dag, efter lite om och men, fix och trix !! Enligt mig så va de självklart att ja skulle vara ledig idag också men de va de visst inte enligt jobbet ! Det stog i pärmen att ja skulle jobba, men om man lämnar in semester lapp typ som ja gjorde då 20 november till 8 december, klart  som sjutton man ska vara ledig den åttande också eller? Jag har inte en aning egenligen, jag kan inte såntdär. men jag tycker iallafall att de borde vara så? Tänk såhär, om man typ ska ha sem i två dagar så skriver man typ 4 - 5 december, då ska man ju inte jobba den 5 för då blir de ju bara 1 dag, hajjar ni? Jag skulle iallafall tolka det som att man har semester den dagen också och börjar jobba igen den 9:onde?
Jaja nog om det, jag blev iallfall ledig :) !

I lördas blev de kalas för lilla malgot det började och Alex med rosa ballonger, guldserpentiner och rosa "skumpa", for sen vidare till Nahtalie en svänga (hennes nya lya fin fin och super mysigt tv rum) innan brudarna skulle ut på krogen ! Då vart de dags för mig att svira hemmåt till min lilla gosse !

Ska framkalla lite kort nu tänkte jag, om internet lyckas funka så pass länge. De krånglar nu igen har gjort de hela helgen också! Och man blir så jäkla förbannat var ända gång man ska se om de funkar, ja blir galen på sånt ! Tur som sjutton att de inte är jag som betalar för de här, men det är ju ändå jag som drabbas mest eftersom de bara är jag som änvänder det !!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback