6 december

Yes vi hittade allt lite på a6, han köpte inprincip en ny outfit från top till tå, och jag hittade mig ett linne och ett par skor, även att jag inte skulle köpa något. Timba fick givetvis mer än en kloklippare blev även två olika tankborstar, några tuggben och en leksak till. Chihuahuaor får som regel dåliga tänder tidigt i åldern, så de ska ja försöka fördröjja lite, sen att man slipper den där typiska "hund andedräkten". 

Igår blev det bara lungt hemma med Chrill och Vovven, min kusin och hans flickvän ska bo här hos mig i helgen också, Fredag-Söndag så de joinade oss till Idol ! Ikväll däremot blir det kalas för fulla muggar, lilla malgot fyller år ! Så de blir väl hålla i hatten ikväll, dock ingen utgång för min del, då jag har en liten bebis att pyssla om och åka hem till. Kommer fanken aldrig pallra mig ut på krogen känns det som, men heey de är ju faktiskt roligast på förfesten, fast utgång kan ju också vara himmlans trevligt !!

Jädrans skulle behövt att pallra mig till systemet, men jag får skylla mig själv, att jag inte fixat mig ett legg, jävlarns ! Ska ta tag i det nästa vecka, på måndag. Iallafall innan ja börjar jobba, annars kommer de väl dröjja yttiligare månader om ja känner mig själv rätt..

Några dåliga bilder ifrån hundarnas play-date !


Ni ser ju, de va inte de lättaste att fånga dom på bild och att få ett bra kort !!
Haha sötnötar !

Kom precis på att jag har fem lyckor att öppna på min choklad kalender :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback