28 Februari

Japp Japp, typ precis kommit hem eller för en timme sen, vart å fikat med Jessica. Varm choklad fick det bli, eftersom jag svullat i mej massa pizza precis innan ! Gött mos ! Hann faktiskt med att gå en svänga på a6 idag, efter jobbet. Uppdaterade gradroben lite med, två par nya jeans, en jacka, linne och örhängen ! Jädrans va lack jag blir om domma jeansen töjjer sej som mina andra nya gjorde, såg ju ut som att jag hade två luftballonger i knäna efter bara en halv dags användning ! Surt sa räven och spydde på nyårsafton... 

Igår vart de utgång till C, Jag orkade tillslut , himmla trevlig kväll med sub ! Va först en snabbis hemma hos Alex (Alexanda), det misstolkades tydligen sist. Sen vidare iväg till Marias nya place över godishuset (farligt) !  Men Gaaad vilken fin lägenhet alltså. Helt super braao ! Sen efter lite Baja Päron med mera så gick vi vidare till Centrum. Efter det kom Chrill och hämtade mig :), himmlans snällt ! Usch, jag behöver verkligen sova ut lite, varit uppe aldelles för sent nu. Runt halv tre, halv fyra två dagar i rad. Trots sju dagars jobb !

Kameran var givetvis med igår, lite flumm bilder här :

  
  

Så, hejdå hejdå!

Aah Lisbet, Ta på den ! hahaha ;D,

Kommentarer
Postat av: malgot

ååh va söt jag blev på den bilden med vinet............... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback