29 Februari

Man kan inte hålla sej kvar hos någon bara för det känns säkert och tryggt, Jag vet ! Man måste ha känslor också¨, problemet är ju bara att jag har det ! Önskar ibland att dom bara kunde försvinna, pallar inte mer ! Du bara leker med mig och ljuger hela hela tiden. Fy  ! Du fick en sista chans, och sa att du skulle ta den. Nu helt plösligt sa du inprincip jag tänker aldrig bli gullig och visa att jag bry mig, jag trivs som jag är ! Och att du inte skulle bry dig ett jävla skit om det tog slut? Va faan, då är det något som är WRONG?

Annars har jag inte gjort mycket ikväll, skulle ju vart med dig. Men somvanligt du _ _ _ _ ! Undrar ibland om du bara säger att vi ska va för att sedan säga att vi inte ska va det vid tio på kvällen för att du inte vill att ja ska göra något annat? Cepet isånnafall, fast det förvånar mig inte (just nu) ! Jag vill ha något seriuus nu, som vill flytta ihop och grejjer, det är dags att satsa på något sådant nu. Iallafall börja tänka på det. För såhär kan det inte va, hit och dit dittan och dattan, det funkar lixom inte ! Jaja åter till kvällen gick en sväng på ikea efter jobbet sen åkte vi hem till Elin och lagade käk jag, hon och Alexandra också roat oss med robert gustavsson och massa klipp ifrån Hipp Hipp ! Väldans trevligt :) !

Fílm dags nu, imon kommer Daddy hem :D !

Imon ska jag bort här i från några mil iallafall, bort från jönköping ! Ska bli såå himmla gott !!

Hejdå !!!!

image415

image416

image417

image418
Allvarligt talat nu, det här är typ det svåraste som finns i hela mitt liv!
Fast jag vet inte, vet ingenting längre. Ut eller in, fram eller bak, vänster eller höger?
NADA !

Kommentarer
Postat av: malgot

hahaha har du? gimme gimme!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback