Första Februari

Friday och första februari !
Schemat, tjaaa. Jag vet inte. Lite mer timmar iallafall, Stort +. Fast dessto mer stängningar, jag var så nöjd med mitt förra för då hade jag bara två stägningar i månaden. As glassit. Fast nu är det andra kakor. Två i veckan. Alltså åtta i månaden, galenskap. Fast ioförsej, jag gillar ju sov morgonar. Och det är ju faktiskt mer betalt på kvällen.. Fast kankse blir lite segt i längden. Vi får se vi får se. Fast jag är väl ändå nöjd måste jag säga :) !

Fredag idag, pojkvännen dissar igen, jag är inte van att sova själv, men har faktiskt gjort den ända sen i Tisdags, stolt över mej själv. Och eftersom han dissar idag, så blir det inte föräns på söndag, om det äns bli då... Jag kosar ner mej med mina tofflor istället. Guuv så skönt.

Känns som det kommer bli en bra kväll imon, tyå sådär "hur kul som helst kväll"

Tjingelingpling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback