24 Januari

Ännu en ledig dag, kännde att jag var tvungen att ge mej ut lite idag och inte bara ligga hemma och lata mej. Så käkade lunch med Jessica, lasange med sallad. Tog en snabbis på stan också, vilket man inte ska göra. För jag hittade mej två par jeans. Fast ioförsej så är jag i väldigt stort behov av jeans, så dom blir nog mina imorgon, innan jobbet. Jobbar extra, börjar vid två så de är rätt goodie goodie :) !

Kom iallafall in på min msn tillslut igår, jevla dedär med stora och små bokstäver att de ska vara så pjåkit. Någon som undrade vart listan finns, ge mej bara din hotamil adress så kan jag luska fram ditt lösenord :)! Nää, så taskig ska jag faktiskt inte vara !! Men den finns på internet.

Elin lilla kom hem idag, så ska ta en fika med henne senare och höra allt skvaller !
Det gillar jag !

image366
Maa gaad vilken läcker bit ! (förlåt Elin, men var tvungen) haha

Näpp, nu ska jag lägga mig och kolla på Ciao Bella !

Bye bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback