26 Januari

Kors i taket, vilken dag ! Massor på jobbet, peak dag absolut! Lugnet före stormen inprincip. Stog världens knäppaste gubbar jämte mig på bussen hem eller gubbar och gubbar men iallafall de måste vart nått fel på dom. De stog och sjöng om torskar. " Han gick in i torsk äffaren och köpte en macka", " med en extra filé ". haha. De var ju super fullt på bussen så de fick stå upp, då höll den ena på att börja skrika då sa den andra.
- Lugna ner dej, kolla på mig i ögonen, lugna ner dej, de finns inget vi kan göra åt det, se på mig jag klarar hålla mej lugn.
- Men man ser ju äns inte nått ut.
- Ja vet, men de är mörkt så håll dig lugn bara.
Haha. Jag blir lite skrajj för sånna.

Var ju planerad en utgång idag, till APT club enkelt men efter en sån här jobb dag och förmodligen det samma imon så har jag faktiskt tappat stinget. Plus att jag börjar vid sju, någgorlunda kämpit. Så det blir bara laga käk å lite så. Med Elin, så lite sälle har man iallafall ikväll ! gott mos

Annars hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback