28 Januari

Sitter här med en sniggles påse framför mig, Chrills favvo kex förtillfället ! Haha.
Ännu en jobb dag avklarat, jag blir så jäkla seg att jobba efter helg alltså! Men de är bara imon också sen är jag ledig onsdag och torsdag ! gott mos ! Får nytt schema snart =/, jag gillar inte de. Är nöjd med dehär lixom stängning två gånger i månaden är inte mej emot.

Lördagen blev som sagt bara lugnt, va hos elin, käkade sallad och glass ! Och kollade på gammla program.
Stereo med Fredde och Peter ("Ronny och Ragge") Så jäkla roligt, haha. Dom kallar oss Tratten och finkel också.
Och en fyra för tre fast hann bara se ett avsnitt av de, men de måste jag deffenitivt kolla på snart igen :) !

Näpp ska betala en räkning åt Pappsen nu innan jag glömmer det !

image369

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback