29 januari - En kväll med en fyra för tre!

Nu känner jag mej iallafall mycket bättre och piggare ! Eller piggare var väl att ta i, jag är väl i stort sätt jämt trött ! Mådde så jäkla uselt i går kväll/natt. Så jag var faktiskt hemma från jobbet idag, tror det eller ej ! Jag känner mej urkass för att jag vart de ! Men kännde mej illa tvungen faktiskt ! Som sagt bättre nu, huvudet och allt annat är i sin ordning! GREAT !

Lunchat med Elin idag också, det unnade jag faktiskt mej på min sjuka dag. Mat i magen behövs alltid. Speciellt i min mage, men sen var det bara raka vägen hem! Ska väl till henne ikväll vid halv 22 och kolla på en fyra för tre och spela, mys värre ! Måste ha nått gott till de också? Bäst jag vilar lite innan annars kommer jag inte orka hålla mig vaken. Visst ja, jag har ju en film som ja hyrt med ! Måste checka ! Vänner för livet blev det, viljat se den mega länge nu. Hoppas den är något att hurra för ! Mitt paket har kommit också men de får jag väl traska bort och hämta imorgon! Duktig som jag är så har jag gått idag fram och tillbaks. Så jag orkar väl förmodligen traska imorgon med !

image370
Jag längtar redan !

Jalla hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback