3 Januari 2008

Gott nytt ! Är det väl dags för mig att säga !
Mitt nyår var så himmla bra, firades med de bästa damerna ute i Taberg först hos KisN med massa god exotisk planka, alkohol som flödade och väsrta flaschiga sugrören och självklart ett väldigt bra sällskap! När vi kännde att vi tuggat och druckit färdigt på den sidan av taberg så åkte vi till andra sidan dalen hem till Fia, där det sjöngs singstar för fulla muggar ända tills några minuter i tolv. Då var det dags att gå ut och vara förberedd av den stora firningen ! Och säga farväl till 2007 och med glatt humör välkommna vårat kära 2008. 2007 slutade så himmla bra och 2008 började också så himmla bra, helt kanoners ! Var kvar i taberg hela kvällen, kanske det som gjorde att vi inte misslyckades med nyår denna gången, det går lixom inte om vi är kvar på samma ställe bara vi. Det brukar ju bara vara förfesten som är kalas sen blir resten urdåligt när man kommer iväg till själva festen, så vi hoppade alla fester denna gången och resultatet är fem guldstjärnor av fem möjliga! Kanske fyra och en halv eftersom min monki tröjja konsitgt nog lyckades försvinna trots att den låg i soffan så snällt? sucksucksuck,  nåja haha !
Bror min va så snäll och hämtade mig, det gjorde också min kväll att man slapp sätta sej på en buss helt själv. Tog väl ioförsej ett tag innan man kom hem, hänkade med honom på hans äventyr. Först motorklubben till torpa, sen bankeryd till dalvik åter till torpa och ut till lovsjön och till torpa ännu en gång sen vidare till kaxholmen sen äntligen när klockan trippat iväg massa kvartar så va ja hemma :). Det sköna med hela nyår va att ja inte mådde ett dugg dåligt när jag vaknade :) !

Happy new year tre dagar försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback