3 Januari

Va hos bror typ halva dan igår, han har köpt Guitar Hero nu, så jag var bara tvungen att åka dit och lira lite, så jäkla roligt ! Jag lyckades ju tydligen ta sönder de som ja hade hos mig som va Chrilles :(, aauh. Fast jag nästan lovar de va inte mitt fel :)! De va de där jädrans xboxets fel ! Men iallafall de hade köpte med sej macdonalds mat hem så vi började med de, sen till efterrätt blev de semla :), de va för jädrnas längesen asså. Sen började vi lira efter lite fuffels mellan spelet och tvn. Måste bara säga att ja vann :D, både över rickard och andreas, huaah ! Ganska stort va :)!? Hehe, fast de skulle inte förvåna mig om de vinner på söndag, gissar på att rickard har spelat som en tok där hemma !

Jobbat extra idag kvart i elva till åtta i kassan. Tillslut vet man knappt vad man surrar för siffror efter ett sånt långt pass i kassan. Jobba extra i helgen också, ganska gött ändå så jag tjännar in de dagar som har gått till spillo men det kommer väl vara ap mycket folk !

Ska väl göra några mackisar till mitt lilla hjärte gull nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback