17 Juli

Det går bra nu !

Gränna igår va uber mysigt, verkligen en heldag, inte hunnit suga på någon polkagris än dock, inte så sugen ! Man tröttnar så snabbt och jag har fem stycken, maa gaaad ! Kommer räcka i evigheters evigheter ! Trots det godis/chips/mat/dricka monstret jag är ! Efter besöket i gränna masade jag mig hem till Elin sedan vidare till Malgot. Blev sen utgång på det, till Twin för våran del, där klara och gänget va ! Mycket trevligt och full smockat med folk ! Eftersom vädret har den PMS de har så trängdes alla runt inne. Taxi hem för min del later.

Har bara segat värsta idag, va väl lite planer för fika med Elin och Malgot senare, fast Elin ska hem hem till landet och glassa ! Fy fasiken va skönt, att bara vara, bland massa grönt !

Jag är enormt törstig, och så måste ja läma tillbaks filmen som ja hyrde för nån dag sen, i förrgår typ. Jevlans att man antingen har annat för sig så man inte hinner eller att man är på tok för lat för att pallra sig bort ända till VIP ! Ringde brossan precis, så han kommer å skjussar bort mig sen :) ! Thank gaad ! Fast de är klart, hans bil blev ju färdig nu idag, stylad och klar, besiktad och klar ! Så klart han skjussar mig lixom, det gör han gärna !

Nåjja jag vill ha fanta, på burk helst. någon?

missmissmiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback