18 juli

Jag fattar inte hur en människa medvetet kan skita i att svara/höra av sej, så att den som hör av sig/försöker få tag på den blir så orolig att den äns inte kan sova? I två dagar, klart man blir orolig när man brukar höras varje dag annars ! Eller onsdag, torsdag och fredag blir det väl nu då. Försökt på sms, ringt mobilen, ringt hem, inget svar ! Du har inte heller varit inne på msn dehär dagarna. Klart man börjar bli orolig ! Har fortfarande inte fått nått svar, inatt låg jag bara och väntade på att de skulle bli morron så jag kunde ringa (igen). Men inte. Jag förstår inte. Om de är så att den personen inte vill att man ska höra av sej, då kan den väl åtminstone säga det? Så man vet att allt är bra iallafall. Ska man lixom bara försöka skita i det? men tänk så har nått verkligen hänt? Det har det säkert inte, fast isåfall är det sjukt, att personen i fråga vill att ja ska bli orolig?

Jaja, får väl hoppas på ett litet jävla sms idag ! Pffft inte äns de kan man få !

Nu ska ja iallafall göra stan med morsan, käka lite och så. smaskens !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback