26 Juli

Dålig uppdatering, i know !

Men jag har faktiskt latat mig på lanet i tre dagar, Tis, ons och Torsdag. Hemma i ölsremma ! Himmla skönt med lite lantluft och bara vara ! Jätte trevligt litet besök där hos den knasiga familjen Johansson :) ! Höhö ! Tratten och finkel blandannat. Blev också ett besök på lager och pastasallad, mumms ! Sen vart det jobb hela fredagen, stängning så slutade halv åtta, då vart de bara att pallra sig hem och sätta på sig party dressen, för sen skulle man spela hemlig gäst :) ! Firade Alexandra igår som fyllt 22, hemma hos Malgot. Trevligt Trevligt, blev även lite skumpa på det. Festligt !
Annars jobb hela helgen, ikväll blir det sååå lugnt, tror jag? Ja absolut ja orkar nog inte ut och slira börjar ju trots allt sju i morgon, fast sen är det dock tråkigt att sitta hemma själv och glo, men det kan väl vara behövligt ibland.

Just det ! Vet ni vem som va och handlade mat av mig i går? Pappan i TELIA reklamen, hahaha ! Så himmla rolgit. Han är verkligen exakt så som han är på reklamerna! Lite halvseg och allmänt borta ! haha ! Tycker dom reklamerna är för roliga !

Hoppas mina klänningar kommer snart :), vilka skönheter ! Hoppas jag.


Jag och Söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback