28 Juli

Ooooh vad varmt det är, jag dör, frescht? Nej inte så va. Hade jeans på mig idag också, jisses. Men det va faktiskt lite monligt i morses när jag åkte till jobbet, vissa är ju uppe med tuppen medans andra sussar bort hela dan ! så att säga ! Ledig i mon så himmla gott, sen är det sex arbetsdagar igen till nästa lediga dag ! pust. men det kommer rulla in på kontot sen, bra bra !... Blivit lite väl mycket Berra på jobbet idag, berra berra berra ! Det slår lixom aldrig fel.

Roligast idag, på jobbet, Micki lägger upp äppelkaka med vaniljsås.
Micki - Men kan vi inte ha någon rolig frukt på äppelkakan ?
Jag - tveksamt svarar med ett njeee?
Micki -  säger glatt EN ÄPPEL SKIVA, JAAA de kan vi ha, för de är ju äppelkaka !
Jag - Men de kommer ju bli brunt! haha
Micki - Säger helt seriöst, men om vi tar ett grönt äpple då?
Hahahahaha jag börjar asgarva, sen fattar hon och börjar asgarva lika mycket !!
Micki sen - hahaha jag gjorde en Linda !
Så blåst är jag väl änna inte? No No No ! Smartast i stan !

Ska straxilestrax till farmor och farfar och grilla, eller vid sex, trevlans och himmla gott ! Besöka byggden norrahammar ett slag ! Imorgon blir det lunch med min blivande granne, som flyttat in väg i väg med mig den 15 augusti :) ! Det kommer bli kalas, stora kalas !

Sett min bebismage föressten?



Vad tycks?
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback