9 juli

Japp då sitter man här igen, och har banemej inget att göra, tråkigt när folket jobbar ! Fast Elin slutar ju om sisådär sju timmar så då har jag iallafall något att göra ! Både Chrill och Elin börjar jobba vid tre, hur kul är det? De innebär att jag får vara själv i flera timmar ! Kanske ska ta mig tid och ork till att packa upp min resväska? Igår blev det en fika med Annie, saknat den stumpen när jag varit borta ! Sen masade vi hem oss till Elin och bara va. Vi gjorde chokladpudding med grädde och jordgubbar, mumms va gott det vart ! Kvällen innan gjorde vi nyponsoppa med glass ! himmlans smarrit det också !

Väntar med mycket spänning på att mitt paket ska komma, som jag beställde idag :D ! Inte vågat kolla på mitt konto ännu, sen jag kom hem ifrån resan. Inte den blekaste om hur många kronor som finns kvar ! Men det räckte iallafall till min beställning !

Åker till Liseberg på lördag också, hoppas på att det kan bli en liten mini helg i götet ! Så man hinner med lite shopping också. Ska se med pappa om hotell å så. Eftersom han bor mer på hotell än vad han gör hemma, så borde han väl ha nån liten rabatt någonstans eller poäng som jag kan utnyttja ! Bra tänkt !


jag älskar drinkar.

Kommentarer
Postat av: sandra

oooh, den där ser god ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback