14 Juni

Fler kommer rinna, jag försöker vara glad och fortsätta skämta. men det funkar inte att gå runt och låssas längre, jag orkar verkligen inte det ! Om två timmar cirkus är kvällen över, pust ! Tack gode gud för det !

Jaja, vidare till min dag. Kollade på studenten i spöregn, stog verkligen längst framme vid senen läst fram vid "bandet", men ändå missade jag alla mina tre damer? Förstår inte detta? Där stog jag med mina tre fin fina rosa rosor som hade passat dehär damerna perfekt, men men ! Hittade iallafall Jessica tillslut så hon fick sej en :), hoho ! Åkte och jobbade några tråkiga få timmar, sen till Subway, köpte lite flöt (mcdonalds) och vidare hem till malgot, där det blev ett glas vin och lite låssas skumpa ! Tjohoo ! Och nu sitter jag här och deppar ihopp !
men men, med pekfingret över munnen / under näsan så funkar allt !! pust !

Jag har dansat sista dansen.


Kommentarer
Postat av: malgot

tarzan och frasse kan suga min röööööööv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback