2 Juni

Helt sjukt, redan andra Juni ! Snart ett årsen man tog studenten? Och vad fasiken har jag gjort på hela det året? Jadu, det kan man undra. Skulle behövt en såndär 10 års dagbok, så jag har pejl på vad jag sysslar med.

Iallafall, en helg har rusat förbi, den har bestått mest av jobb. Det innebär att jag missat en massa sol. I fredas vad ja bara hemma, Jag och Chrill. Efter jobbet i lördas, va de pom bang hem och göra i ordning sej, åkte sen till elin, vidare till Huskvarna på inflyttnings fest men den föll inte redigt mig i smaken, så jag och alexandra åkte efter sisådäringa en timma, hem till Malgot ! Men tror det eller ej, när resten drog ut åkte jag faktiskt hem ! Med halv tolv bussen, herre jisses vad nöjd jag vart över mig själv, det har nog lixom typ alrdig hänt innan ! Super skönt att vakna pigg dan där på iallafall !

Imon är jag ledig, guuv så skönt ! Då blir det sola med Elin, helaste dan, sen en sväng ner till PB:s bal !
Checka på Arezo och Markus !

Kollade runt lite på resa precis, ååh jag vill bara utomlands, NU !
Maldiverna, fast den kostade 91000 för två pers, oh my good vad dyrt !
Men typ Tunisien kankse? Eller nått annat kul land... Några förslag?

image598
sjukt gammal bild alltså !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback