25 Juni

Okej, kankse dags för en uppdatering, va ju trots allt ett tagsen !
En väldigt trevlig midsommar iallafall, logfesten va väl suudäär, knepigt folk och dålig musik, men bortsätt från de så vart midsommar trevlig ! På dagen blev de som sagt blommplockning, göra midsommar kransar, midsommar mat (färskpotatis för min del), dans runt midsommar stången och gå tips prommenad. Sen hem och korka upp lite till innan det bärde iväg till logfesten, Annie kom och joinade oss vid åtta tiden efter hennes work :) ! Blev väl väldigt tidig läggdags,. Sommnade på alexandras rumpa visst, haha !

Lite picture med kankse? Blev väl inte mega många tagna, men här har ni några iallafall :

  
(Blommplockning i högsta hugg, ni ser ju skillnaden på min och Alexs :) & Elin nallar ifrån landet ! )
   
(Dans till små grodorna, vi tre med våra Snögga kransar, käk i logen )
  
( vi på gåån, Annie har anlänt, Sara mosar Elin lite tro ja allt, höhö )

Tack för oss ! Heeey !

Inte för att göra er avundsjuka eller så, men på söndag åker jag till Rhodos !!! Åtta dagar, jisses va skönt alltså ! Gotta sig i Solen, svalka sig havet, ligga och glassa vid polen, äta och dricka god mat och dryck !! Så nu har mitt liv blivit en aning stressigare bara för det, mycket som ska hinnas med innan söndag, jobbar hela fredag och lördag, så har inprincip bara idag och imorgon på mig att fixa allt. Packning, tvätta, shoppa stuff till resan, växla pengar, städa så de är fint tills Pappa kommer hem ifrån Kina eftersom han kommer hem när ja är borta. Meeen vad jag längtar. Det sög lite att pejja in 15000 igår bara, men va fasiken, nya pengar in på kontot idag ju :D ! Hoppas benemej att vi hinenr på taxfree katalogen, hur lång tid brukar det ta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback