9 Juni

Några dagar sen ja skrev nu, men iallafall.
Examen va hur bra som helst, en kul grej att se ! Och min bror är en såkallad POLIS !
Fredagen blev det utgång med Elin, Alexandra och Annie, förfest hos Elin. Vidare till centrum, där det blev helt knäppt. Så jag gick till twin en svänga och sen tillbaks till centurm, och kors i taket, då kom jag in ! haha, Puckon !
Lördagen blev det en väldans trevlig och go "välkommen hem middag" för mygget och sara, vidare på förfest hos mollindollin ! Kalas bra, dock ingen utgång för mig, guv vad nöjd jag är över mig själv !
Söndagen blev det gränna med Chrill, himmla mysig ort alltså ! Mit nya favvo sommar ställe ! Solning, bad och mat, mumms ! Årets första dopp ! herre jesusse !

Sitter och lyssnar på Kick - Fest hos mig ! Haha, jag och Elin har väl snart spelat sönder den, hoho !
Helt plösligt vet jag inte hur man laddar upp youtube klipp? hrmf, de har ja kunnat innan, men funkar lixom inte nu. !

Ledig i morgon ! Då ska jag vara med min bästaste !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback