11 mars

Precis hemmkommen nu, salladen va god somvanligt. Och klädpartyt vart trevligt ! De gick igenom lite och visade deras kläder, sen fick man prova dittan och dattan, ett himmla spring. Efter det va de lite mingel som elin så lyxit kallade det, haha. För mig lite mer fralla, godis och påskmust i soffan ! Sen dags att köpa och bestämma sig. Fick iallafall med mig två plagg hem. eller om sju till tio dagar får jag dom hem fast de är betalat å klart, skönt :) ! En vit långarmad stor skjorta (velade om vilken storlek jag skulle ha miljoner gånger, undra om de blir bra nu? Ångrar mig nästan lite att jag inte tog den minde storleken, Bajs, fast det blir nog bra ändå) och ett sjömans linne ! (Blått/Vitt randigt med fickor)..

En trevlans dag !

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback