13 Februari

Just nu, vid nitton noll noll så kunde jag stå och beställa min första cider nere på oléarys med Kläär och company, fast som ni se så sket jag i det, tror det eller ej ! Men jag orkade verkligen inte, ganska trött så att säga ! Tråkigt nog. Men funderar på om jag ska dra hem till morsan istället och käka lite. Fredde kom hem ifrån Barcelona idag. Fast orkar jag det? Ja de borde jag orka, så jag kan hämta min kamera också som brollan lånat. Hoppas den är väl behållen och i fint glänsande shick? Skick? Ja iallafall, ni fattar va ja menar.

Jag behöver fägra en kjol också, från typ orange aktig till svart?
Fasen,  men går det eller? Hjälp mig :) !
Vågar ju inte fägra i tvättstugan här nere, tänk så färgar det av sig nästa gång någon tvättar?
Det hade ju vart en himmla osis om de hade vart vit tvätt då?
Eller hur funkar det?

Jobb i morgon kvart över nio till kvart över sex ! Köörva helaste dagen !

Kommentarer
Postat av: malgot

så länge det e bomull så funkar det ju att färga.. sen e det bara att köra maskinen tom några gånger så sköljs all färg ut finfint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback